سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بدی های برادران را فراموش کن، تا دوستی شانرا پایدار کنی . [امام علی علیه السلام]

 

نویسنده:  سه شنبه 83 دی 22   ساعت 4:6 عصر

سلام . هفته ای گذشت و ما منتظر دوستان بودیم تا حداقل به اندازه یک سلام کوتاه بیایند و با آنها آشنا شویم ، اما متاسفانه دوستان آمدند و ما نبودیم !!!
الا ایحال جای همگی شما خالی ، چندی پیش که با بچه ها جمع شده بودیم و گل می گفتیم و گل می شنیدیم ؛ صحبت از مطالبی شد که برای گاهنامه فرستاده شده و ما هم به علت کمبود جا نمی توانیم آنها را چاپ کنیم ؟؟
لذا پس از فکر و گفتمانهای بسیار قرار بر این شد که مطالب بچه ها رو در همین وبلاگ و به صورت مختصر با اندکی ویرایش چاپ کنیم ( بدون سانسور !!! ) . و قرعه این بار به نام آقای محمد نادری
افتاد . محمد دانشجوی فوق لیسانس دانشگاه آزاد رشته پتروشیمی است ( البته نام رشته اش رو دقیقا نمی دونم اما اخر سر با طلای سیاه یا همون نفت سر و کار داره ) .
مطلب محمد در 5 صفحه
A4 بود که مقدمه اون رو خدمتتان تقدیم می کنیم .
----------------
جامعه انسانی ، به خصوص جوامع غربی روز به روز بیشتر به فکر و تکاپو برای اینکه چرا به این دنیا آمده اند و هدف از خلقت چیست افتاده اند . چرا که ، راهی را که بشر به اشتباه رفته ، کم کم فهمیده است و راه بازگشت را در جایی جستجو می کند که به روح و روانش آرامش ببخشد .
آری ، به جرات می توان گفت که تنها چیزی که امروزه و در تمام زمانها به بشر آرامش می بخشد ، کلام حق می باشد . چرا که در طول یک قرن گذشته سردمداران غربی و سلطه گران جهان نتوانسته اند با متوسل شدن به هر شیوه ای آرامش را به مردم ببخشند و آنها را از این بی هویتی که اکنون گریبانگیر آنها ست برهانند .
قرآن کتاب رازها و سرهاست و وقتی انسان خودش را با قرآن مانوس می سازد ، چنان آرامش و راحتی خیال به وی دست می دهد که گویی وی به حقیقت راه سعادت را می پیماید .
-------
راه حق ، قرآن . محمد در این زمینه مظرات فراوانی دارد که بسیار شنیدینی است .
تا نظر شما چه باشد . منتظر نوشته های خوب شما هستیم . با ما در تماس باشید .


نظرات شما ()


فهرست
4481 :مجموع بازدیدها
1 :بازدید امروز
موضوعات وبلاگ
حضور و غیاب
یــــاهـو
لوگوی خودم
راه حق . قرآن - خانه منتظران سبز
جستجوی وبلاگ من
 :جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

لوگوی دوستان
لینک دوستان
یاد قدیمها بخیر
قلم زنی های من
جان جان
دفتر عشق
آوای آشنا

بایگانی نوشته ها
اشتراک